poniedziałek, 27 lutego 2017

3. Wild Pink nie taki Pink.

Kolejna chusta w ramach wspólnego dziergania w grupie na FB Podziergajmy wspólnie założonej przez autorkę wzorów, które tam dziergamy.

W edycji lutej to własnie Wild Pink wiódł prym.

Moja wersja zrobiona jest z włóczki Filigran Lace kol.2530, którą pokochałam miłością pierwszą ale nie ostatnią :)

Wystarczył jeden motek na drutach 3,75.
Żałuje tylko, że nie zrobiłam o jedno więcej powtórzenia wzoru ponieważ zostało mi wystarczająco włóczki ale nic to wykorzystam do innego projektu.
Wzór dostępny tutaj.



5 komentarzy:

  1. sliczne . szkoda tylko ze nie mowicie gdzie te wzory znalesc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie na Raverly ale fakt nie napisałam.
      Już poprawiam swoje niedopatrzenie.

      Usuń
  2. Piękna i śliczny kolor :). Ja zrobiłam właśnie cztery powtórzenia i jestem bardzo zadowolona, chociaż zabrakło mi nitki na 1,5 rzędu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, piękna, piękna!!!
    i cieszę się bardzo, że przypadła Ci do gustu ta Filigran lace :)

    OdpowiedzUsuń